fredag 9 september 2011

Kreativiteten flödar för fullt ikväll...

För att komma i rätt skaparglädje brukar jag sätta på mig mina hörlurar med hög musik, bl a Gregorian, (hörlurarna skapar mer känsla till musiken..), släcka ner, tända ljus och sedan bara slappna av. Testa det så får ni känna hur skönt det är och känna hur kreativiteten smyger sig på!

Mitt motto:
ALLA ÄR KREATIVA BARA MAN VÅGAR OCH FÅR TILLFÄLLE ATT FÅ VARA DET!!!!!


Eftersom jag jobbar med vitt och struktur så är skuggspelet väldigt viktigt.
Här använder jag mig av levande ljus för att få den rätta stämningen...



Något fattas eller mycket fattas...
Gregorian ljuder högt i hörlurarna, ljusen svajar och kreativiteten går på högvarv för att finna vad som inte stämmer..

Mitt vardagsrumsgolv...

Processen igång.... Resultatet får ni se på vernissagen...

Man använder det man har hemma...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar